دبستان پسرانه فرهنگیان سراوان

ز گهواره تا گور دانش بجوی

مسابقات فوتبال بین کلاسی به مناسبت هفته ی دانش آموز

این مسابقات که از هفته ی قبل شروع شده بود، امروز با برگزاری بازی فینال به پایان رسید.

در آخر نیز تیم کلاس ششم بازی پایانی را در مقابل کلاس پنجم یک بر صفر برد و قهرمان شد.

                                            کلاس ششم

1- میثم شادزهی      2- محمد نصرت زهی     3- عرفان میر مرادزهی      4- ثناءالله نصرت

 

5- نائب آلبا              6- میثم ندرت زهی      7- محمد عمران همتی      8- مرتضی نیک پور

http://s2.picofile.com/file/8100779026/DSC_0269.jpg

 

و این هم تیم کلاس پنجم که دوم شد.

 

http://s3.picofile.com/file/8100779084/DSC_0270.jpg

گوشه هایی از بازی ها :

 

http://s4.picofile.com/file/8100779100/DSC_0284.jpg

 

http://s1.picofile.com/file/8100780534/DSC_0246.jpg

 

http://s2.picofile.com/file/8100780568/DSC_0248.jpg

[ یک شنبه 26 آبان 1392برچسب:مسابقات,

] [ 23:13 ] [ مدیر ]

[ ]

دانش آموزان برتر هفته ی سوم آبان ماه

                          اخلاق و انضباط                 موفقیت درسی                قرآن

پایه اول               امیر محمد مبارکی                 سپهر پیام                   امیررضا آخوندی

 

پایه دوم               سهیل هاشم زهی                حسام نعیمی                محمد توحید سپاهی

 

پایه سوم             مصطفی شمس الدینی             فرهاد نصرت زهی                فرزاد رئیسی

 

پایه چهارم           سجاد کریمی                  محمدعلی چهکندی                 پارسا نصرت

 

پایه پنجم             ابوالفضل حمیدی                         علی پیروج               احمد دهواری

 

پایه ششم            حسام الدین شادزهی                ثناءالله نصرت                 احمد شاهمیری

[ یک شنبه 26 آبان 1392برچسب:دانش آموزان برتر,

] [ 23:2 ] [ مدیر ]

[ ]

آسيب پذيري کودکان در خانواده هاي تک والدي

 

آسيب پذيري کودکان در خانواده هاي تک والدي

 

خانواده محل اوليه تكوين شخصيت كودك و زمينه ساز تحول و تكامل بعدي او مي باشد، از اين حيث حضور مستمر هر دو والد در خانواده و مشاركت فعالانه آنها در قبول مسئوليت هاي معين و فراهم نمودن شرايط جهت رشد و پرورش كودك بسيار حايز اهميت است. اگر حضور يكي از والدين در اثر طلاق، مرگ و... در خانواده قطع شود، آثار بسيار زيان بار و عميقي بر ذهن و روان كودكان باقي مي گذارد. چنين شرايطي كودك را گرفتار زندگي ناخواسته اي مي كند كه خيلي زود يأس و استرس و بسياري ديگر از آسيب هاي اجتماعي را تجربه خواهد كرد، اين امر بر عملكرد تحصيلي، سازگاري اجتماعي، عزت نفس و موقعيت هاي شغلي واجتماعي آينده آنها اثرات منفي پايدار و دامنه داري خواهد گذاشت.مطلب ذيل با بررسي كيفيت زندگي كودكان در خانواده هاي تك والد به بيان اختلاف معناداري در زمينه رشد شناختي، عاطفي، جتماعي، تحصيلي، بهداشتي و جسمي كودكان خانواده هاي تك والد درمقايسه با كودكان خانواده هاي دو والد مي پردازد.


ادامه مطلب

[ جمعه 17 آبان 1392برچسب:,

] [ 20:26 ] [ قاسم اسمعیلی ]

[ ]

تغییر حالت مواد2

[ جمعه 17 آبان 1392برچسب:,

] [ 20:10 ] [ قاسم اسمعیلی ]

[ ]

تغییر حالت مواد(پایه سوم)

[ جمعه 17 آبان 1392برچسب:,

] [ 20:6 ] [ قاسم اسمعیلی ]

[ ]

دانش آموزان برتر هفته ی دوم آبان ماه

                               اخلاق و انضباط                      موفقیت درسی                     قرآن

 

پایه اول                     سپهر پیام                          امیررضا آخوندی                امیرمحمد درزاده

 

پایه دوم                ایلیا حسین بر(عبدالناصر)       ابوالفضل نوری                  امیرمحمد شمس الدینی

 

پایه سوم                  علیرضا رئیسی                    امیرعلی ناصری                مانی اصلی

 

پایه چهارم               محمدعلی چهکندی                 رضوان اربابی                   پارسا نصرت

 

پایه پنجم                 محمد امرا                        کیور احلال زهی                رحمان بخش جنگی زهی

 

پایه ششم                 آرمین سپاهی                      عظیم کریمی                   محمود مرادی

[ پنج شنبه 16 آبان 1392برچسب:دانش آموزان برتر,

] [ 12:18 ] [ عبدالسلام نصرت ]

[ ]

برندگان مسابقه هفته ی دوم آبان ماه ( تعادل پرواز )

پایه اول :  مصیب نصرت

 

پایه دوم : کنعان سارانی

 

پایه سوم : عدنان حسین بر

 

پایه چهارم : ...............

 

پایه پنجم : دانیال فاضلی

 

پایه ششم : امیرحسین نورایی

[ پنج شنبه 16 آبان 1392برچسب:مسابقه ی هفته,

] [ 12:12 ] [ عبدالسلام نصرت ]

[ ]

پیش نویس راهنمای معلم ریاضی سوم

 

[ سه شنبه 14 آبان 1392برچسب:,

] [ 21:2 ] [ مدیر ]

[ ]

اشکالات ریاضی سوم

[ سه شنبه 14 آبان 1392برچسب:,

] [ 21:0 ] [ مدیر ]

[ ]

دریافت راهنمای معلم پایه سوم

برای دریافت فایل روی تصویر کلیک کنید 

 

[ سه شنبه 14 آبان 1392برچسب:,

] [ 20:53 ] [ مدیر ]

[ ]

کتاب راهنمای معلم در ارزشیابی توصیفی

 جهت دریافت فایل روی تصویر کلیک کنید

 

[ سه شنبه 14 آبان 1392برچسب:,

] [ 20:51 ] [ مدیر ]

[ ]

آزمون های بعمل آمده پایه چهارم جهت دانلود

[ دو شنبه 13 آبان 1392برچسب:پایه چهارم- آزمون ها و سوالات,

] [ 23:27 ] [ عبدالعلیم جنگی زهی ]

[ ]

راهکارهای لازم جهت هماهنگی کار در مدرسه و منزل (پایه اول)

با احترام به اطلاع شما ولی محترم می رساند با توجه به اینکه پایه و اساس کار در درس بخوانیم و بنویسیم،

1-قدم اول ، تشخیص صداهاست، پس باید هرچه بیشتر در منزل صداهای تدریس شده مطابق با کار در کلاس بصورت ذیل کار شوند :

*صدای ( آ ا )  ← 1- پسرم صدای ( آ ا ) چند شکل دارد؟ 2شکل ( آ ) اول  - ( ا ) غیر اول         

2- پسرم ( آ ) اول کجا می آید؟ ( آ ) اول ، همیشه اول – صدای اول ( آ ) اول

3-پسرم ( ا ) غیر اول کجا می آید؟ ( ا ) غیر اول هر کجا می آید ولی اول نمی آید

4-پسرم اینکه ( ا ) غیر اول هر کجا می آید ولی اول نمی آید یعنی چه ؟ یعنی اینکه وسط می آید یا آخر می آید.

*صدای ( ﺒ ب ) ←     1- پسرم صدای ( ﺒ ب )  چند شکل دارد؟     2 شکل ( ﺒ ) غیر آخر – ( ب ) آخر

2-پسرم ( ب ) آخر کجا می آید ؟  ( ب ) آخر همیشه آخر – صدای آخر ( ب ) آخر

3-پسرم ( ﺒ ) غیر آخر کجا می آید ؟  ( ﺒ ) غیر آخر ، هر کجا می آید ولی آخر نمی آید

4-پسرم اینکه ( ﺒ ) غیر آخر هر کجا می آید ولی آخر نمی آید یعنی چه ؟   یعنی اینکه اول می آید یا وسط می آید

5-پسرم ( ﺒ ) غیر آخر به حرف بعد از خودش می چسبد ؟   بله – چرا می چسبد ؟  چون دنباله ی ( ﺒ ) غیر آخر روی خط زمینه کشیده شده.

* صدای ( اَ  ﹷ ) ←  1- پسرم صدای ( اَ  ﹷ )  چند شکل دارد؟    2 شکل ( اَ ) اول  -  ( ﹷ ) غیر اول

2-پسرم ( اَ ) اول کجا می آید ؟ ( اَ ) اول همیشه اول – صدای اول ( اَ ) اول

3-پسرم ( ﹷ ) غیر اول کجا می آید؟ ( ﹷ ) غیر اول ، هر کجا می آید ولی اول نمی آید

2 قدم دوم : قدم دوم در درس بخوانیم و بنویسیم ترکیب صداهاست  ، لازم است در منزل هر چه بیشتر مطابق با کار در کلاس بصورت ذیل کار شوند :

( ﺒ ) + ( ا ) ← با          نحوه ی خواندن ← ( ﺒ ) با ( ا ) چه می شود؟ با

( ﺒ ) + ( ﹷ ) ← ﺒَ          نحوه ی خواندن ← ( ﺒ ) با ( ا ) چه می شود؟ ﺒَ 

 

نسخه ی pdf نیز جهت دانلود کلیک کنید.

[ دو شنبه 13 آبان 1392برچسب:پایه اول - اولیائء محترم,

] [ 19:8 ] [ منوچهر شمس الدینی ]

[ ]

مکعب

[ دو شنبه 13 آبان 1392برچسب:,

] [ 17:15 ] [ قاسم اسمعیلی ]

[ ]

خوراکی ها

[ دو شنبه 13 آبان 1392برچسب:,

] [ 17:14 ] [ قاسم اسمعیلی ]

[ ]

برگزاری مسابقه ی حمل توپ با سر

 

[ شنبه 11 آبان 1392برچسب:,

] [ 15:37 ] [ عبدالسلام نصرت ]

[ ]

برگزاری مسابقه طناب کشی بین دانش آموزان

 

 

[ شنبه 11 آبان 1392برچسب:,

] [ 15:32 ] [ عبدالسلام نصرت ]

[ ]

بازدید از مدرسه

 

[ شنبه 11 آبان 1392برچسب:,

] [ 15:19 ] [ عبدالسلام نصرت ]

[ ]

برگزاری انتخابات شورای دانش آموزی مدرسه

 

[ شنبه 11 آبان 1392برچسب:,

] [ 15:16 ] [ عبدالسلام نصرت ]

[ ]

کار در خانه ی یکشنبه 12 آبان پایه دوم (جهت دانلود)

کار در خانه ی شماره ی یک

کار در خانه ی شماره ی دو

 

با تشکر از وبسایت بابا آب داد، البته با کمی ویرایش...

[ شنبه 11 آبان 1392برچسب:پایه دوم - کار در خانه,

] [ 14:50 ] [ محمد نصرت ]

[ ]

دانلود املای درس اول ( پایه دوم ) جهت دانلود

[ شنبه 11 آبان 1392برچسب:پایه دوم - املا,

] [ 14:47 ] [ محمد نصرت ]

[ ]

ناخن جویدن ,عوامل و درمان آن

ناخن های خوردنی و آرام بخش

ناخن جویدن اختلالی است که بیشتر در سنین کودکی و  اوایل نوجوانی مشاهده می شود. این اختلال معمولا از 5 سالگی شروع شده و کم  کم در 10تا 15 سالگی به اوج خود می رسد، ولی اکثر مبتلایان را کودکان 9 تا  11 سال تشکیل می دهند. این عمل یک نوع عادت است که در اثر پیامد  خوشایندی که برای کودک ایجاد می شود، ادامه پیدا می کند. از جمله پیامدهای  خوشایندی که کودک برای رسیدن به آن به این عمل دست می زند، کاهش یافتن  فشارهای عصبی و تنش های روزانه است. کودک سعی می کند به کمک این عمل با  هیجانات و بحران های عاطفی درونی اش به مقابله بر خیزد. در واقع این عمل،  مفری برای رهایی از تنش و استرس و دست یابی به آرامش می باشد. بسیاری از کودکان و نوجوانان برای ترک این عادت، تلاش فراوانی می کنند ولی غالباً کوشش و تلاش آن ها بی نتیجه می ماند. کودکی که تحت فشارهای محیطی از قبیل: انتظارات نامعقول والدین، انضباط شدید،  بازخواست های پی در پی و... قرار می گیرد، از آنجایی که توان مقابله با آن  ها را ندارد، دچار اضطراب می شود.در اغلب موارد والدین نیز به کمک کودک  آمده و به راه هایی از قبیل بستن ناخن، تلخ کردن انگشتان، تمسخر، تهدید،  تنبیه و... متوسل می شوند که این رفتارها به تنهایی ارزش درمانی ندارد بلکه ممکن است ناراحتی را تشدید کند. چیزی که در اینجا حائز اهمیت است این  است که آنچه باید با آن مبارزه کرد عمل ناخن جویدن نیست بلکه علتی است که  به موجب آن کودک دست به جویدن ناخن هایش می زند به عبارتی، درمان اساسی با  شناخت علت بیماری و رفع اضطراب، هیجان و ناراحتی کودک عمل خواهد بود. لذا  درمان باید ریشه ای و با درک مسایل مختلف کودک مبتلا صورت پذیرد.

ادامه مطلب

[ جمعه 10 آبان 1392برچسب:,

] [ 19:36 ] [ قاسم اسمعیلی ]

[ ]

آزمون درس محله ما

نام نام خانوادگی:                                                         سوالات فارسی ، درس محله ی ما                         تاریخ:    /      / 1392         صفحه 1

 1)عزیزم جملات زیر را مرتب کن.

 هنوز – جدید – نکرده بود – محلّه ی – عادت – به .......................................................................................................................

 تعداد زیادی – در – مغازه – کوچک – وجود دارد – بازارچه – و – دکان – بزرگ – و

........................................................................................................................

 عظمت – گنبد فیروزه ای – داشت – مسجد – گلدسته های – و – خاصّی

                                                                                               

   
   

قبلاً  - فضای –     معرّفی – لباس ورزشی – خاطرات - قنّادی

   
   

................................................................................

 

2) نازنینم ، جاهای خالی را با کلمات داده شده پرکن.

الف )امید خود را به دوستانش....................... کرد.

 ب ) با شنیدن داستان به یاد ............................. تیم فوتبال محلّه ی قدیمی خود افتاد.

 ج ) بوستان ، ....................... سبز بسیار زیبایی داشت .

 د ) با دیدن....................... به یاد کیک تولدش افتاد.

 م ) من ............................ دروازه بان تیم بهارستان بودم .

 3 ) عزیزدلم ، با کلمات زیر جمله بساز.

 بازارچه : .......................................................................................................

 ثبت نام : ..................................................................................................

 صف :.......................................................................................................

 جمعیّت : ........................................................................

 لحظه : ................................................................................

 عادت : ........................................................................

 

خسته نباشی گلم ، حالا بروصفحه ی بعد

 

 

 

تاریخ :      /   /  1392                               صفحه ی2

 4 ) در کتاب فارسی خواندیم : خاطرات یعنی ، چند خاطره ، خاطره ها – لحظات یعنی چند لحظه ، لحظه ها

 حالا برایم بنویس : قطعات یعنی ............................    موجودات یعنی.....................

 ساعات یعنی ...........................            کلمات یعنی ................................

 5 ) درس محلّه ی ما را با دقّت بخوان و کلمات زیر را از متن درس پیدا کن وبنویس.

 

کلماتی   که  (ح حت)دارند

 

کلماتی   که (ض ضبد)دارند

 

کلماتی   که (ظ )دارند

 

کلماتی   که (ص صب) دارند

 

کلماتی   که (ه هب )دارند

 

کلماتی که ( ز   ) دارند

 

6 ) فرزند گلم ، در چند جمله محلّه ی خودت را برای من معرّفی کن.

..................................................................................................................................................................................................................................... ....................................................................................................................................................................................................................................

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..................................

 

"فرزندم تلاشت بسیار با ارزش است"

[ جمعه 10 آبان 1392برچسب:,

] [ 19:32 ] [ قاسم اسمعیلی ]

[ ]

تکلیف هفته

                                                                                               به نام خدا                                   

نام ونام خانوادگی:                                  تکلیف آخر هفته                                     تاریخ

1- الگوها را ادامه دهید.

 1-  6  -  11  -  16  -       -      -       -       -

 

315  -  415 -  515  -       -         -         -         -

 

2- با استفاده از ماشین حساب الگوهای زیر ادامه بدهید.

0  -  11  -  22  -  33  -             -               -              -

 

0  -  14  -  28   -          -           -              -             -

 

1  -  18  -   35  -           -            -             -              -

 

3- جاهای خالی را کامل کنید . می توانید از ماشین حساب کمک بگیرید؟

5

                                                                                  

     
     

35+

     
     

     

 

 

                              

     
     

15-

     
     

     

 

 

 

47

 

 

 

60

 

5- در کتاب فارسی خواندیم : خاطرات یعنی ، چند خاطره ، خاطره ها – لحظات یعنی چند لحظه ، لحظه ها

 حالا برایم بنویس : قطعات یعنی ............................         موجودات یعنی.....................

 ساعات یعنی ...........................                          کلمات یعنی ...............................

با کلمات زیر جمله بساز.

 بازارچه : .......................................................................................................

 ثبت نام : ..................................................................................................

 صف :.......................................................................................................

 جمعیّت : ................................................................................................

عادت : ..................................................................................................

درس زنگ ورزش را با دقّت بخوان و کلمات زیر را از متن درس پیدا کن وبنویس

 

کلماتی که  (ح حت)دارند

 

کلماتی که (ض ضبد)دارند

 

کلماتی که (ظ )دارند

 

کلماتی که (ص صب) دارند

 

کلماتی که (ه هب )دارند

 

کلماتی که ( ز ) دارند

 

دانش آموز عزیزم در چند جمله محله ی خود را برایم معرفی کن

.........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................   .                 نظر ولی محترم:                   بازخورد آموزگار:4

[ جمعه 10 آبان 1392برچسب:,

] [ 19:29 ] [ قاسم اسمعیلی ]

[ ]

آزمون مهر ماه

به نام تنها خالق هستی

تلاش مهر ماه  کلاس سوم      مدرسه ی فرهنگیان 93 - 92        نام پسر خوبم :   .........................................                  والدین گرامی لطفاً از دانش آموزبخواهید به  سوالات جواب بدهدواز دادن جواب مستقیم خودداری فرمایید.                                                                                            

برای تشکر از خدای مهربان که این همه نعمت به من بخشیده استͅ ........................................................... ................................................................................................................................................. .................................................................................................................................................

مهربانم معنی الله اکبر را بنویس .

....................................................................

 

پسرم ! برای دو نفر از کسانی که دوستشان داری یک جمله ی دعایی بنویس .

                ..............................................................................................................................................

................................................................................................................................................  

 

عزیزم کلمات زیر را  با  نشانه های جمع (   ات – ان – ها  )  بنویس .

     جمله                    دختر 

 

 

   

پسرم متن  زير را با دقت بخوان. کلماتی که زیر شان خط کشیده غلط است  شكل درست آن ها را بنويس.

باران پاییزی از شب گزشته آغاز شده بود . مربی ورزش به کلاس آمد و گفت امروز می خاهم در مورد رشته ی ورزشیه مورد علاقه ی  خودتان صحبت کنیم . دلم میخاهد همه در بحص شرکت کنید و نضرات خود را بیان کنید.

 

فرزندم با شنیدن کلمات زیر به یاد چه چیزهایی می افتی ؟

پدربزرگ   ....................................             ..................................              .........................................

پاییز          ...................................               ................................                 .........................................

 جای خالی را با کلما ت مناسب پر کن .

من برای نمازخواندن به مسجد  می روم.                                     ...............برای نماز خواندن به مسجدمی رویم.

.....  برای نماز خواندن  به مسجد می روی.                                 شما برای نمازخواندن به مسجد.................... .

او برای نماز خواندن به مسجد ................ .                              آ ن ها برای نمازخواندن به مسجد....................

 

فرزندم ا لگوی زیر را ادامه بده                                                                 

...............           ...............         ..............          9           4              1        

 

        بیمارستانی  5 طبقه دارد . هر طبقه 10 اتاق  و هر اتاق 4 تخت برای بیماران دارد .

2 طبقه چند اتاق دارد ؟                                                                             

چند طبقه 50 اتاق دارد ؟ 

  

                            باهوشم با توجه به عددهای خروجی وکاری که ماشین انجام می دهد عددهای ورودی را بنویسید .

 

 

 

 

20

27

8

13

 

 

 

15

22

10

                                                                      

    6+                                       3 -                                  

 

    فروشنده ای نوعی دفتر را  200  تومان می خرد  و آن را  300 تومان  می فرشد . او  چند تومان سود می کند ؟.................................     اگر فروشنده 4 دفتر بفروشد چقدر سود می کند ؟  ....................................

 

  فرزندم !  خط تقارن شکل زیر را رسم کن و   با توجه به خط  تقارن  رنگ آمیزی کن .

تعداد مثلث های شکل را با توجه به خط تقارن  بشمار .

 

 

 

 

پسرم  ما انسانها برای انجام دادن چه کارهایی به غذای سالم نیاز داریم ؟

 

پسرم آموختیم  که خوراکی های غیر مفید نخوریم . فرزندم نام چند خوراکی غیرمفید را بنویس.

 

بعد از خواندن مطالب فصل خوراکی ها در علوم به دوستانت پیشنهاد می کنی که برای ز نگ تفریح چه خوراکی هایی بخورند ؟

پسرم هر یک از تصاویرمربوط به کدام یک از طبقه بندی خوراکی هاست ؟

                                         

 

عزیزم برای سالم ماندن مواد غذایی باید چه کار کنیم ؟ ...........................................................................................

 

در پایان از همکاری شما والدین گرامی سپاسگذارم .

[ جمعه 10 آبان 1392برچسب:,

] [ 19:28 ] [ قاسم اسمعیلی ]

[ ]

هدیه

[ جمعه 10 آبان 1392برچسب:,

] [ 19:15 ] [ قاسم اسمعیلی ]

[ ]

اسامی منتخبین شورای دانش آموزی دبستان فرهنگیان سال تحصیلی 93-92

                   نام و نام خانوادگی              تعداد آرا                 پایه

نفر اول           شهاب حسین بر                  55                     ششم

نفر دوم           کیور احلال زهی                    48                      پنجم

نفر سوم        محمدامین حسین بر                  47                    ششم

نفر چهارم       نائب آلبا                               41                     ششم

نفر پنجم         عمران همتی                       40                      ششم

نفر ششم       حامد سپاهی                      38                      چهارم

نفر هفتم        علیرضا نعیمی                      34                       پنجم

[ دو شنبه 6 آبان 1392برچسب:,

] [ 12:26 ] [ مدیر ]

[ ]

کتاب کار

امروز و روزهای قبل چند نفر از اولیاء محترم به کلاس درس مراجعه کردند و در مورد ضعف املایی و نوشتاری فرزندشان گلایه داشتند و خواستار راهکار مناسب جهت حل این مشکل اساسی شدند. من نیز چند مورد از انواع تکالیف و کار در منزل و تمرین صداکشی ها و ترکیب واژگان و بخصوص استفاده از کتاب کار مناسب را پیشنهاد دادم. کتاب کار ریاضی و فارسی از انتشارات گاج را به اکثر اولیاء پیشنهاد کردم. اینجا نیز کتاب کار املای قلم چی قسمت درس اول، نسخه ی اصلاح شده ی آن را قرار می دهم. اولیاء محترم می توانند به راحتی دانلود نمایند و از قسمت های دلخواه پرینت گرفته و استفاده نمایند. به امید خدا درس های بعدی را نیز کم کم در سایت قرار خواهیم داد.

 

//کتاب کار املای قلمچی اصلاح شد دانلود نمایید  

[ یک شنبه 5 آبان 1392برچسب:پایه دوم,

] [ 23:24 ] [ محمد نصرت ]

[ ]

انیمیشن برای ریاضی پایه دوم
انیمیشن /1,542 بازدید
انیمیشن /1,304 بازدید
انیمیشن /1,021 بازدید
انیمیشن /1,190 بازدید
انیمیشن /1,227 بازدید
انیمیشن /1,310 بازدید
انیمیشن /1,170 بازدید
انیمیشن /1,009 بازدید
انیمیشن /1,737 بازدید
انیمیشن /2,180 بازدید
انیمیشن /1,826 بازدید
انیمیشن /2,005 بازدید
انیمیشن /1,041 بازدید
انیمیشن /1,006 بازدید
انیمیشن 699 بازدید
انیمیشن 973 بازدید
انیمیشن 916 بازدید
انیمیشن 881 بازدید
انیمیشن 897 بازدید
انیمیشن 745 بازدید
انیمیشن 982 بازدید
انیمیشن /1,013 بازدید
انیمیشن 995 بازدید
انیمیشن 823 بازدید
انیمیشن 740 بازدید
انیمیشن 678 بازدید
انیمیشن /523 بازدید
انیمیشن 478 بازدید
انیمیشن 498 بازدید
انیمیشن 498 بازدید
انیمیشن /664 بازدید
انیمیشن 588 بازدید
انیمیشن 461 بازدید
انیمیشن 439 بازدید
انیمیشن /485 بازدید
انیمیشن 494 بازدید
انیمیشن 498 بازدید
انیمیشن 456 بازدید
انیمیشن /470 بازدید
انیمیشن 492 بازدید
انیمیشن 509 بازدید
انیمیشن 398 بازدید
انیمیشن /477 بازدید
انیمیشن 374 بازدید
انیمیشن 520 بازدید
انیمیشن 381 بازدید
انیمیشن /389 بازدید
انیمیشن 463 بازدید
انیمیشن 444 بازدید
انیمیشن 405 بازدید
انیمیشن /439 بازدید
انیمیشن 450 بازدید
انیمیشن 433 بازدید
انیمیشن 744 بازدید
انیمیشن /548 بازدید
انیمیشن 438 بازدید

 

منبع: وب خانم شریفی

[ یک شنبه 5 آبان 1392برچسب:پایه دوم,

] [ 23:12 ] [ محمد نصرت ]

[ ]

املای امروز

با عرض سلام و ادب

امروز اولین املاء از درس دوم " مسجد محله ی ما " به عمل آمد. اولیاء محترم در جریان باشند که شیوه ی املا در کلاس بدین صورت است که ابتدا متن املا روی تخته ی کلاس نوشته می شود، سپس توسط معلم و دانش آموزان کلمه به کلمه خوانده می شود و تقریبا رفع اشکال می شود. کلمات مهم و سخت از نظر املایی، توضیح داده می شوند. سپس دانش آموزان دو الی سه دقیقه به متن املا با دقت و بدون سر و صدا نگاه می کنند. سپس متن املا از روی تخته پاک می شود. در مرحله ی بعد معلم املا را بلند و شمرده می خواند و دانش آموزان عزیز می نویسند. بنظر من این شیوه ی املا گرفتن از دانش آموزان چندین مزیت برای دانش آموزانی دارد که در نوشتن بسیار مشکل دارند. مثلا ایجاد اعتماد به نفس و متوجه شدن در این مورد که املا آن قدر که فکر می کردند سخت نیست. همچنین این دانش آموزان با درست نوشتن املا و نداشتن غلط، تشویق می شوند که در منزل هم نسبت به املا و نوشتن، علاقه نشان دهند. البته در آخر نیز باید توجه کنیم که کم کم سعی شود خود دانش آموزان به این نتیجه برسند که موفقیت اصلی زمانی حاصل می شود که املا، بدون نوشتن پای تخته، صحیح و بدون غلط باشد. برای دانش آموزانی که ترس از اشتباه نوشتن در املا را دارند نیز این روش پیشنهاد می گردد.

امروز نیز که من با این روش از دانش آموزانم املا گرفتم، خیلی از دانش آموزان احساس علاقه نسبت به املا نشان دادند. و با غلط نداشتن، تا حدود زیادی اعتماد به نفس خود را نسبت به املا به دست آوردند.

[ یک شنبه 5 آبان 1392برچسب:پایه دوم,

] [ 22:42 ] [ محمد نصرت ]

[ ]

دانش آموزان برتر هفته چهارم مهرماه

ردیف

پایه

نام و نام خانوادگی دانش آموز

حیطه مورد نظر

موفقیت درسی و تحصیلی

اخلاق و انضباط

قرآن

1

 

اول

موسی باران زهی

*

 

 

2

امیر محمد درزاده

 

*

 

3

احمد رضا پسکوهی

 

 

*

1

 

دوم

محمد متین میرمرادزهی

*

 

 

2

میثم دهواری

 

*

 

3

امیر محمد ملازهی

 

 

*

1

 

سوم

محمد حسین زهی

*

 

 

2

میلاد محمدی

 

*

 

3

سبحان بارکزائی

 

 

*

1

 

چهارم

رضوان اربابی

*

 

 

2

سینا ریگی

 

*

 

3

پارسا نصرت

 

 

*

1

 

پنجم

امیر شاهمیری

*

 

 

2

حمیدرضا دهقان

 

*

 

3

دانیال سیروسی

 

 

*

1

 

ششم

سعید جنگی زهی

 

*

 

2

احمد شاهمیری

 

 

*

3

....... 

------

 

 

 

[ شنبه 4 آبان 1392برچسب:,

] [ 23:38 ] [ مدیر ]

[ ]

اسامی دانش آموزان پایه سوم فرهنگیان سراوان

 

ردیف

نام   ونام خانوادگی

 

1

مانی   اصلی

 

 

 

 

 

 

 

2

عبدالرحیم   امرا شستان

 

 

 

 

 

 

 

3

هادی   باران زهی

 

 

 

 

 

 

 

4

امیر   حمزه بارکزایی

 

 

 

 

 

 

 

5

سبحان   بارکزایی

 

 

 

 

 

 

 

6

محمد   رضا بردبار

 

 

 

 

 

 

 

7

زکریا   جنگی زهی

 

 

 

 

 

 

 

8

محمد   رحیم جنگی زهی

 

 

 

 

 

 

 

9

عدنان   حسین بر

 

 

 

 

 

 

 

10

محمد   حسین زهی

 

 

 

 

 

 

 

11

میثم   حسین زهی

 

 

 

 

 

 

 

12

مصطفی   دهواری

 

 

 

 

 

 

 

13

مهدی   دهواری

 

 

 

 

 

 

 

14

علیرضا   رییسی

 

 

 

 

 

 

 

15

فرزاد   رییسی

 

 

 

 

 

 

 

16

محمد   امین سپاهیان

 

 

 

 

 

 

 

17

امیر   محمد سیروسی

 

 

 

 

 

 

 

18

نادر   شادزهی

 

 

 

 

 

 

 

19

سهیل   شجاعی

 

 

 

 

 

 

 

20

مصطفی   شمس الدینی

 

 

 

 

 

 

 

21

مسعود   صمدی

 

 

 

 

 

 

 

22

عرفان   فروغی مقدم

 

 

 

 

 

 

 

23

میلاد   محمدی بخشان

 

 

 

 

 

 

 

24

امیر   علی ناصری

 

 

 

 

 

 

 

25

مبین   ندرت زهی

 

 

 

 

 

 

 

26

علیرضا   نصرت زهی

 

 

 

 

 

 

 

27

فرهاد   نصرت زهی

 

 

 

 

 

 

 

28

یحیی   نصرت زهی

 

 

 

 

 

 

 

29

محمد امین   هاشم زهی

 

 

 

 

 

 

 

30

مصلح   الدین یزدان مهر

 

 

 

 

 

 

 

 

[ چهار شنبه 1 آبان 1392برچسب:,

] [ 23:38 ] [ قاسم اسمعیلی ]

[ ]

ده نکته در مورد مسئولیت پذیری فرزندان

چطور فرزندمان را مسئولیت پذیر سازیم؟

 

تقریبا همه پدرها و مادر‌ها‌، امیدوارند که فرزندانشان افرادی خوب برای جامعه باشند و البته سعادتمند‌.

بر اساس تحقیقات،  بسیاری از والدین را عقیده بر این است که: « احساس خوب شخص را به سمت کار خوب هدایت می‌کند‌» با این حال در هدایت انسان‌ها به سمت حس مسئولیت پذیری، عزت نفس نمی‌تواند منجر به وظیفه‌شناسی نسبت به دیگران شود.

در این مقاله به 10 نکته ضروری برای تغییر وضع افراد پرداخته شده است تا والدین را به سمت پرورش فرزندانی مسئولیت پذیر و آشنا به رموز اجتماعی سوق دهد. این مقاله توسط ریچارد ویزبورد (Richard Weissbourd) فارغ ‌التحصیل از هاروارد و نویسنده کتاب معروف «والدینی که ما می‌خواهیم باشیم« نوشته شده است.

1 -  به جای اینکه به کودکان خود بگویید: «مهم‌ترین چیز این است که سعادتمند هستید‌»‌،  به آنها بگویید: «مهم‌ترین چیز این است که مهربان هستید و اینکه در مقابل دیگران احساس مسئولیت دارید».

2 -  به کودکان خود بیاموزید که قدردان دیگران باشند، به‌عنوان مثال: به آنها بیاموزید که در رفتار خود با فروشنده،  پیشخدمت،  مربی مهد کودک و...
خود را بالاتر از ایشان ندانند و احترام این‌گونه افراد را رعایت کنند.
- به کودکان خود بیاموزید در فعالیت‌های گروهی و فوق برنامه مدارس شرکت کرده و به آنها متذکر شوید که فعالیت‌های گروهی برای چیست.
- به آنها بیاموزید که نسبت به دیگر دوستان خود احترام قائل شوند و آنها را مورد تمسخر قرار ندهند و شان و اعتبار آنها را به بازی نگیرند.
- به آنها بیاموزید که در کارهای منزل مشارکت داشته،  مسئولیت‌پذیر بوده و برای همسایه‌ها نیز مفید باشند.

3 -  به فرزندان خود بیاموزید که قدردان والدین خود باشند‌،  البته این بدان معنی نیست که خود را الگوی ایشان قرار دهید.

4 -  به جای آنکه خود را الگوی ایشان بدانید عزت نفس را به آنان بیاموزید و بگذارید آنها روند طبیعی بلوغ را طی کنند و بر احساسات مخربشان فائق آیند.

5 -  اگرچه مهم است که به فرزندان خود کمک کنید تا احساساتشان را شکل دهند و ابراز نمایند اما باید بسیار مراقب باشید دست گذاشتن روی این احساسات و توجه بیش از حد به این حالات عاطفی می‌تواند منجر به احساساتی شدن بیش از حد آنها و ضربه پذیری عاطفی آنها شود.

6 - هنگامی که فرزندانتان از خود فضائل و هنر‌های خاصی به نمایش در می‌آورند و یا کارهای خوبی انجام می‌دهند آنها را تحسین کنید و بگویید کارشان فوق‌العاده بود اما در عین حال از تشویق مداوم آنها بپرهیزید. هنگامی که کودکان به‌طور مداوم مورد تشویق قرار می‌گیرند احساس می‌کنند که همواره کارهایشان خوب است. اگر کودکان همواره تشویق شوند و همواره به آنها گفته شود شما فوق‌العاده هستید یک حس غرورکاذب در آنها به وجود می‌آید و می‌خواهند برای هرچیزی از شما امتیاز بگیرند.

7 -  هرگز پیشرفت‌های فرزندانتان را خیلی بزرگ نکنید‌،  پیشرفت‌های خیلی بزرگ می‌تواند باعث کم شدن ادراک آنها یا کاهش احساس مسئولیتشان نسبت به دیگران شود. همچنین بسیار احتمال دارد از تجربه دیگران استفاده نکنند و تصور کنند به نصیحت دیگران نیازی ندارند. اگر به این روند که پیشرفت‌های آنها خیلی بزرگ است،  ادامه دهید آنها را به سمت تخریب از درون سوق می‌دهید.

8 -  به کودکان خود کمک کنید که متوجه اعمال خوب و بدشان شوند. مهربانی و نامهربانی را دریابند‌،  عدالت و بی‌عدالتی را بفهمند. در مورد سؤالات فرزندانتان سعی نکنید که بلادرنگ پاسخ دهید بلکه با تامل و تفکر به مسائل اخلاقی و مسائلی که برای فرزندانتان غیر قابل حل است به آنها کمک کنید.

9 -  هرگز در جست و جوی آن نباشید که دوست فرزندان خود باشید،  شما می‌توانید از راه‌های گوناگون به فرزندان خود بسیار نزدیک شوید اما این مهم است که فرزندان خودشان دوست بیابند و تجربه کسب کنند و البته شما را به‌عنوان یک مرجع برای خود تصور کنند.
10 - دوستان و نزدیکان خود را به منزل دعوت کنید تا بازخورد آنها را نسبت به رفتارتان با فرزندتان ببینید. هنگامی که اولین فرزندتان به دنیا آمد ارتباط خود را با حداقل 2 پدرو مادر دیگر گسترش دهید و از آنها بخواهید اگر برخورد خوبی با فرزندتان ندارید به شما بگویند.

[ چهار شنبه 1 آبان 1392برچسب:,

] [ 22:20 ] [ قاسم اسمعیلی ]

[ ]

مقابله با پرخاشگری کودکان

 

به نام خدا

 

 

 

« مقابله با پرخاشگري دانش آموزان »

 

     قاسم اسمعیلی کارشناس ارشد مشاوره

 

مقابله با پر خاشگري دانش آموزان

آسيب ها و اختلال هايي وجود دارند كه موانعي در راه حفظ تعادل ايجاد مي نمايند. دسته مهمي از اين – آسيبها ،   « آسيبهاي رواني » هستند ، و آنهايي كه در مراحل حساس تحول يعني كودكي و نوجواني – متجلي مي شوند ، نه تنها گذار طبيعي از آن مراحل را دچار كندي و كاستي مي كنند ، بلكه سلامت و تعادل – رواني فرد را نيز دچار اختلال     مي نمايند.

از جمله مي توان به رفتار پرخاشگري اشاره داشت كه در طبقه بندي اختلالات روانپزشكي  DSMIVاز جمله زير گروههاي اختلال رفتار ارتباطي است. بعبارتي در طبقه بندي مذكور اختلال رفتار ارتباطي كه يك الگوي رفتاري بادوام است كه در آن حقوق ديگران و هنجارهاي اجتماعي متناسب با سن از طرف كودك و نوجوان مورد بي حرمتي قرار مي گيرد ( DSM IV 1994 ، به نقل از احمدي 1378 ).

از 15 نشانه با 4 زيرگروه شامل پرخاشگري ، دزدي و دروغگويي ، تخريب اموال و قانون شكني تشكيل شده است.

طبق پژوهشهاي انجام شده بنظر مي رسد كه در بين كودكان و نوجوانان ايراني تخريب اموال در مجموعه – واحدي با پرخاشگري جاي مي گيرد.

البته رفتار خشن و شدت عمل در روانپزشكي طبقه تشخيصي مطلقي ندارد. و در ارتباط با ساير اختلالات مي باشد.

فرد وقتي Violent خوانده مي شود كه بطور خشن ، خطرناك ، شديد و بيرحمانه با كسي يا چيزي رفتار يا عمل كند. شدت عملي كه انسان مرتكب مي شود ، چه در جنگ ، آدم كشي ، تجاوزبه عنف ، يا هر رفتار خشن ديگر انعكاسي از حس پرخاشگري است. ولي زماني پاتولوژيك شمرده مي شود ، كه به علت فقدان يا عدم رشد جزيي از شخصيت كه با ارزشها و موازين اجتماعي ارتباط دارد ، بوده باشد. ( پورافكاري ، 1369 ، ص 94 ).

بعبارتي پرخاشگري عبارتست از درگيري لفظي و كلامي با افراد ، اشيا و موقعيت ها كه در اثر ناكامي يا محروميت بوجود مي آيد.

در مورد چرايي رفتار پرخاشگرانه اظهارات متفاوتي شده است ، برخي رفتار پرخاشگرانه را ناشي از – عوامل دروني و برخي ناشي از علل محيطي ( موقعيتي ) مي دانند. مثلاً در رويكرد روان پويشي ( ديدگاه فرويد ) رفتار پرخاشگرانه انسان غريزي است. در رويكرد انگيزشي به عنوان سايق ، در رويكرد يادگيري اجتماعي نوعي رفتار آموخته شده ، و در رويكرد نو تداعي گرايان پاسخي به وقايع ناخوشايند مي باشد.

همچنين براساس ديدگاه روان شناسان پرخاشگري با متغير شناخت ( نگرشها ، جايگاه مهار ، اسناد و ادراك فرد از موقعيت ) ، جنسيت ، ويژگي هاي رواني و عاطفي ( احساس گناه ، هيجان پذيري خود ارزيابي منفي ، نا برابري ، عزت نفس و ... ) عوامل محيطي ( تراكم جمعيت ، فقر ، گرما ، سرما ) اختلال هاي رواني ( افسردگي ، اضطراب و ميگرن ) و تيپ هاي شخصيتي ( برون گرايي و تيپ – شخصيتي الف (A ) رابطه دارد.

گوديناف مي گويد : پرخاشگريهاي ناگهاني در كودكان با تعداد دفعاتي كه بزرگسالان در برابرشان تسليم مي شوند ، تناسب دارد. به عبارتي كودك در برابر رفتار پرخاش آميز خود پاداش ديده است گاهي نيز پر خاشگري با فرآيند بازداري خاموش مي شود و چون ترس از مجازات يا نكوهش را بدنبال دارد ، پرخاشگري بازداري شده خود بخود از بين نمي رود و به اشكال مختلفي مثل بي اعتنايي يا سخن چيني تغيير مي كند.

همچنين ممكن است پرخاشگري از طريق مكانيسم جابجايي متوجه فردي شود كه سبب ناكامي نبوده است و گاهي هم پرخاشگري متوجه خود فرد مي شود ( مازوخيسم يا خود آزار رساني ) از آنجا كه از جمله پاسخ هايي كه انسان را به هدفش نزديك مي كند يا ناكامي را كاهش مي دهد پاسخ پرخاشگري است ، لذا شايسته است طرق معقول و مناسب مقابله با اين رفتار به دانش آموزان بخوبي آموزش داده شود.

البته پژوهشهاي متعددي به بررسي علل و پيامدهاي پرخاشگري پرداخته اندو برخي نيز شيوه هاي كنترل آن را مد نظر قرار داده اند ، از جمله زهره مجد آبادي فراهاني (1378) در پژوهشي تحت عنوان بررسي تحولي مسند مهار گذاري و روابط آن با پرخاشگري به مطالعه 120 دختر با دامنه سني 8 ، 10 ، 12 و 14 سال پرداخت . يافته هاي نهايي نشان داد كه با افزايش سن پرخاشگري دروني مي شود و كودكان داراي مسند مهار گذاري دروني و بيروني از حيث رفتار پرخاشگرانه ( ريخت و جهت پرخاشگري ) از يكديگر متفاوت هستند.

الف ) در محدوده خاصي از فرآيند اجتماعي شدن ( 8 – 14 سال ) عامل سن يكي از تغيير جهت مسند مهار گذاري مؤثر نيست.

ب) با افزايش سن گرايش بيشتري به درون فكني پرخاشگري حاصل مي گردد.

ج) كودكان واجد مسند مهار گذاري بيروني ، به رغم وجود مانع ، حل موقعيت ناكامي را بيشتر با تعقيب هدف پي گيري مي كنند ، گرايش بيشتري به پيدا كردن راه حل مشكل ناكام كننده از طريق فرد ديگر دارند و با قبول سر زنش و انتقاد از خود پرخاشگري را بيشتر متوجه خود مي كنند.

د) كودكان واجد مسند گذاري دروني بيشتر براي دفاع از خود عمل مي كنند ، در مقابل ناكامي اغماض بيشتري نشان   مي دهند و با اجتناب از موقعيت نا كام كننده گرايش بيشتري به بازداري بيان خصومت آميز دارند.

 

راههاي تعديل و مقابله با پرخاشگري :

براي فرونشاندن خشم يك سلسله اقدامات منطقي لازم است ، اگر پرخاشگري كودكان در اثر ناكامي باشد بايد مهارتهاي اجتماعي را به آنان بياموزيم تا ناكامي را كنترل كنند و رفتاري قابل پيش بيني داشته باشند.

1-    آموزش پاسخ ها و رفتارهاي مغاير با پرخاشگري و گاهي تغيير محيطي كه موجب پرخاشگري شده مفيد است.

2-   رشد فراخود در نوجوان (افراد)

3-  ارزش دادن به فرد و اعطاي مسئوليت به او

مثال : من مي دونم تو ميتوني ، بنابراين سعي كن بهتر از اين باشي ، حتماً موفق خواهي شد.

4-   بها دادن به كودك و نوجوان.

5-   عدم استفاده از تنبيه بدني و يا توهين و تحقير بلكه حذف ريشه پرخاشگري لازم است.

6-   ناديده گرفتن رفتار منفي و تقويت رفتار مثبت فرد.

7-  در مقابل خشم و پرخاشگري نوجوان (افراد) هيچ گاه خشمگين نشويد چون شرايط را وخيم تر مي كند.

8- جهت دادن به مصرف انرژي فرد در خصوص تخليه آن به روشهاي مثبت مثل شركت دادن او در فعاليتهاي گروهي ، مسابقات ورزشي و هنري ، رقابتهاي فرهنگي و ...

9-   تلقين و تذكر به فرد ؛ تو بحمدلله بزرگ شدي ، حيف است كه اين طور باشي يا ؛

اين كار به صلاح تو نيست و تو خوب و آقايي ، تو مي تواني بهتر از اين باشي ، مطمئنم ! تلاش كني حتماً موفق مي شوي ، ببينم چه كار مي كني ! مطمئن هستم كه از رفتار گذشته ات پشيمان شده اي و مي داني كه بدون اينكه بخواهي داد و فرياد راه انداخته اي ، و الان از آن رفتار شرمنده هستي ! من مي دانستم كه تو پشيمان شده اي ولي قادر نبودي آن را به زبان بياوري و الان با اين كار خوب خودت آن را ثابت كردي و ...

10- اگر دانش آموز ( نوجوان ) در مورد حل يك مسأله دچار مشكل شده و احساس ضعف مي كند و همين عامل موجب پرخاشگري او شده به او بگوييم :

بيا يك بار ديگر با هم امتحان كنيم ! مطمئنم ارزش امتحان كردن را دارد ، شايد مسير و راه حل را بلد بودي اما كامل انجام نداده اي ، عصباني نشو ، روش بهتري براي حل مساله شما هست !

10-  بي اعتنا به خشم و پرخاشگري دانش آموز تا حدي كه به ديگران و خودش آسيب نرساند.

11- با آرامش و حفظ خونسردي ، او را آرام كرده و بعد با كلمات مناسبي تشويقش مي كنيم تا آرامش خود را حفظ كند.

12-   در برابر پرخاشگري نوجوان بايستي موضعي منطقي و با ثبات داشته باشيم و اگر او قصد جلب توجه دارد براي كاهش پرخاشگريش فوراً تسليم نشويم تا نياموزد كه ميتواند با پرخاشگري موجب جلب توجه ما شود.

13-   از همه مهمتر به دانش آموز شيوه هاي مناسب كسب مهارتهاي زندگي و از جمله مهارتهاي اجتماعي را آموزش دهيم و برحسب سطح تحول ذهني و اجتماعي او با وي همدردي نموده و با استدلال سعي كنيم رفتار پرخاشگرانه اش را كنترل كنيم.

 

 

[ چهار شنبه 1 آبان 1392برچسب:,

] [ 22:5 ] [ قاسم اسمعیلی ]

[ ]

اعضای هیأت امنای مدرسه

1-مدیر مدرسه ( دبیر هیأت امنا )  آقای محمد حسین جمشیدی

2-معاون آموزشی آقای عبدالسلام نصرت

3-معاون پرورشی آقای حسین حسنی

4-رئیس انجمن اولیا و مربیان مدرسه آقای بهمن رئیسی

5-یک نفر از اولیای دانش آموزان به انتخاب انجمن اولیا و مربیان مدرسه آقای عبدالمجید احلال زهی

6-استاد دانشگاه آقای محمد مرادی

7-استاد دانشگاه سرکار خانم هاشم زهی

8-یک نفر خیّر یا معتمد آقای محمد صادق محمدی

9-یک نفر از اعضای شورای شهر آقای محمد بارک زهی

10-یک نفر از مدیران یا اعضای هیأت مدیره مراکز و موسسات خدماتی آقای مجید آلبا

11-نماینده ی معلمان آقای عبدالحمید راشدی

[ چهار شنبه 1 آبان 1392برچسب:,

] [ 14:9 ] [ مدیر ]

[ ]

میزان مشارکت اولیاء در نظر سنجی مدرسه ( به درصد )

 

1-نظر شما در مورد « فرم لباس » برای دانش آموزان چیست ؟

الف) موافق لباس فرم محلی ( 63/77)      ب) موافق لباس فرم ملی ( 15/74 )   

   ج) مخالف (20/47 )

2-چه ساعتی را برای تعطیلی آموزشگاه مناسب می دانید ؟

الف) 30/11  ( 47/61 )        ب) 35/11 ( 13/49 )    

  ج) 40/11 (23/01 )         د) 45/11 ( 15/87 )

3-با توجه به جدیدالتأسیس بودن آموزشگاه، میزان شهریه هر دانش آموز

در طول سال تحصیلی چه مبلغی را پیشنهاد می کنید؟

الف) 50 هزارتومان ( 79/16 )         ب) 70 هزار تومان ( 7/50 )             ج) 100 هزار تومان ( 13/33 )

4-در مورد تغذیه سالم و هماهنگ کدام گزینه را پیشنهاد می کنید ؟

الف) پرداخت وجه ماهیانه و تهیه تغذیه توسط مدرسه ( 36/50)  

ب) تهیه تغذیه توسط والدین ( 36/50)   ج) تغذیه هماهنگ ضرورتی ندارد ( 34 )

5-نظر شما در مورد استفاده از کتاب کار چیست ؟

الف) موافق ( 87/30 )          ب) مخالف ( 12/68 )

6-نظر شما در مورد ثبت نام و شرکت در آزمون های جامع و هماهنگ

( برای پایه های چهارم ، پنجم و ششم ) چیست ؟

الف) موافق  (89/48 )         ب) مخالف  ( 10/52 )

7-کدام شیوه را برای اطلاع رسانی از وضعیت تحصیلی فرزندتان مناسب می دانید ؟

الف) وبلاگ ( 14/63 )     ب) پیامک ( 53/65 )   

ج) تلفن (15/44 )     د) مراجعه حضوری والدین ( 16/26)

[ چهار شنبه 1 آبان 1392برچسب:ا,لیاء و همکاران محترم,

] [ 12:18 ] [ مدیر ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه